Crisissen komen en gaan! Maar je kunt erop voorbereid zijn als ondernemer. Een op de vijf Nederlandse ondernemingen heeft financiële problemen en is ondergebracht bij de afdeling Bijzonder Beheer van haar bank. Zwaar Weer Ondernemen is een boek dat ondernemingen helpt weer financieel gezond te worden.
Organiq is gevraagd om een promotiestrategie en vandaaruit promotiemiddelen te ontwikkelen.
Zwaar weer ondernemen is geschreven door hoogleraar turnaround-management Jan Adriaanse en herstructureringsexpert Erik in ’t Groen, voormalig Bijzonder Beheerbankier.
Als startpunt voor de promotiestrategie voor Zwaar Weer Ondernemen is gekozen voor het perspectief van de ondernemer.
Wat te doen als klanten wegblijven, de rekeningen zich opstapelen, de bank de kredietkraan dreigt dicht te draaien en je het gevoel alleen voor te staan? Je leest het in het boek Zwaar weer ondernemen.
Organiq realiseert voor dit project het Visual Design, Video & Animatie en Techniek.
Wist je dat?
Elk jaar tienduizenden bedrijven in de problemen komen door persoonlijke, economische of technologische omstandigheden.
Organiq verzorgde de promotionele website en infomercial.